Wszystkie cechy hostingu bez gwiazdek

„Hosting za złotówkę, a domena gratis!”, „Tylko dziś 99% obniżki na hosting” – hasła tego typu są już codziennością firm hostingowych. Oczywiście, jak to w życiu bywa, nie ma niczego za darmo, a klienci przekonują się o tym zazwyczaj po roku otrzymując „kosmiczne” rachunki za usługi. W HostingHouse.pl od zawsze stawiamy na transparentność i uczciwość w rozliczeniu za usługi. Co to dokładnie oznacza?

Nie chowamy warunków promocji w wielostronicowych regulaminach

Wszystkie nasze promocje, a jest ich obecnie kilka, sprowadzają się do łącznie kilkudziesięciu zdań warunków. Są one zapisane jasnym i prostym, a nie tzw. prawniczym językiem.

Nie ukrywamy realnych cen za usługi

Zarówno pierwsza, jak i kolejne kwoty opłat cyklicznych są u nas jawne. Są podane „obok siebie”, a nie tak często to bywa w innych firmach – w dodatkowych cennikach, które oczywiście na pierwszy rzut oka nie są widoczne. Podobnie z informacjami o kwestiach podatkowych – nie stosujemy gwiazdek wyjaśniających na samym dole strony, że ceny są netto (informacja o tym znajduje się bezpośrednio przy cenie).

Brak zobowiązań i opłat za zmianę operatora

Z usług naszej firmy można zrezygnować w dowolnym momencie. Oznacza to, że umowy nie są przedłużane automatycznie, gdy wygasną (tylko od klienta zależy czy chce dalej korzystać z naszych usług). Jeśli klient nie jest zainteresowany kontynuacją usługi, to po prostu nie opłaca proformy bez obaw, że nazajutrz do jego drzwi zapuka komornik. Nie pobieramy też opłat za wydanie kodów authinfo, ani nie wymuszamy odnawiania domen rejestrowanych w promocjach.

Nie wciśniemy Ci niepotrzebnej usługi

Jeśli korzystałeś już z jakiegoś hostingu lub domeny, to zapewne spotkałeś się z sytuacją, że niemal każdego dnia otrzymywałeś e-mail z ofertą na kolejną domenę, ewentualnie ktoś telefonicznie namawiał Cię na certyfikat SSL. HostingHouse.pl ceni Twoje miejsce na skrzynce pocztowej i ciszę w słuchawce telefonu, więc nasza polityka kontaktowa ogranicza się do przesyłania tylko niezbędnych informacji np. powiadomień o zbliżającym się terminie płatności.

Gwarancja satysfakcji

Mimo, że prawo chroni konsumenta w kwestii zamawiania umów na odległość (mają oni 14 dni  na wypowiedzenie umowy), to my wychodzimy z założenia, że takie prawo należy się każdemu (czyli także firmom), a dodatkowo zostało ono przez nas wydłużone na okres 30 dni. Jeśli w tym czasie nasz hosting nie spełni oczekiwań, to klient otrzyma zwrot pełnej kwoty za tę usługę – bez żadnych prowizji i zbędnych formalności. Jesteśmy dumni, że tę zasadę wprowadziliśmy jako jedna z pierwszych firm hostingowych w Polsce.